de 3de week. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu de 3de week. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu

de 3de week.

Blijf op de hoogte en volg marjan

15 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon Dia
de tijd gaat voor mij echt heel snel voorbij deze keer niet zo heel veel gedaan.

Maandag: we gingen weer vroeg uit bed om richting stage te gaan ik moest van 7 tot half 2 vandaag. dat is wel een fijne tijd maar mag voor mij nog wel wat langer. verder had ik vandaag een normale dag zoals alle andere dagen. na stage weer de anderen opgehaald en terug naar huis gegaan. savonds lekker gegeten en weer op tijd naar bed.

Dinsdag: en weer gaat de wekker weer op tijd af... dit keer had ik iets meer moeite om uit bed te komen haha. verder wel op tijd gekomen hoor. vandaag weer een dagje stage van 7 tot half 2. daarna de anderen weer opgehaald en maar naar huis gegaan. daar aangekomen weer niet zo veel gedaan wat huishoudelijke dingen en nog even naar de winkel geweest. daarna snel gegeten en klaar gemaakt voor de papiamentse les. weer een paar nieuwe woorden geleerd en zinnen. daarna zijn we al gouw op bed gegaan.

woensdag: pfff alweer die wekker zo vroeg... ik had geen zin om uit bed te komen maar het zal toch maar weer moeten.. want we hebben vandaag weer een dag stage van 7 tot half 2. daarna weer de andere opgehaald en naar de wasserette geweest, want water is hier heel duur iets van 8 euro per kuub water... waar je in nederland nog geen euro voor betaald.. daarna naar huis gegaan gegeten en nog even heerlijk op het balkon gezeten :)

Donderdag: en vandaag weer het zelfde liedje op tijd men bed uit. klaarmaken en naar stage gaan.. weer een dagje van 7 tot half 2. op stage nog even over mijn opdrachten gehad en hoe ik dat allemaal zou gaan aanpakken. dat klaar en kon ik naar huis want het was alweer tijd om te gaan. nog even de anderen weer opgehaald en weer terug naar huis. daarna de was weer opgehaald bij de wasserette. het was lekker schoon en fris (a) daarna naar huis gegaan eten gemaakt en weer naar de papiamentse les gegaan, weer heel veel geleerd over het schrijven en heel veel herhaald ook hoe je dingen moet uitspreken en hoe je een gesprekje moet voeren met elkaar hoe je vragen moet stellen en antwoorden. ze kennen in het papiaments geen lidwoorden dus het is in princiepe niet moeilijk. ook schrijven ze hier heel veel woorden op zoals je het zegt en kennen ze eigenlijk geen c behalve bij namen. na de les weer terug naar huis en lekker op tijd naar bed gegaan, want morgen natuurlijk de laatste stage dag van de week !!

Vrijdag: yes iets later de wekker dus iets meer uitgeslapen. wat een heerlijk gevoel is dat haha. om half 8 maar in de auto naar stage. ik was precies op tijd op stage want vandaag was het een dagje van 8 tot 12 een heerlijk kort dagje. smiddags na stage even getankt en verder niet heel veel meer gedaan nog even bezig geweest voor school en verder niet veel meer.

Zaterdag: we hadden besloten om met de anderen die hier bij de appartementen zit mee te gaan naar het strand. onderweg naar het strand kwamen we een flamingo park tegen dus even leuke foto's gemaakt en weer verder de auto in en op naar het strand. het was vanaf daar niet heel ver meer. aangekomen bij het strand scheen de zon al lekker. na heerlijk even gegeten te hebben en daarna nog even wezen zonnen begon het te regenen... iedereen onder de parasollen en schuilen. toen het droog was hebben we maar besloten om terug te gaan naar huis. daarna hebben we besloten om lekker uit eten te gaan. we hebben lekker pizza gegeten en lekker genoten van de zee waar we naast zaten.

Zondag: vandaag niet veel gedaan ik was al vroeg wakker 6 uur al. daarna nog wel eventjes kunnen slapen gelukkig. daarna naar de winkel geweest en verder de middag heeft mijn huisgenootje mijn haar geverfd :) dus ben nu weer lekker blond (a) haha.. daarna zijn we maar wat gaan eten en hebben niet heel veel meer gedaan en we gaan natuurlijk weer optijd naar bedje want morgen de wekker weer om 5:20

Pasa un dushi bonochi !

  • 16 September 2014 - 22:20

    Tante Jo:

    Ah Bon Dia,

    Kun je ook foto's op deze site zetten Marjan.

    Gr
    tante jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marjan

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3367

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: