eerste paar dagen in Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu eerste paar dagen in Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen in Curacao

Blijf op de hoogte en volg marjan

28 Augustus 2014 | Curaçao, Curaçao

maandag 25-08 was het dan zo ver we gingen vandaag naar curacao, voor mij was het de eerste keer dat ik ging vliegen. s'ochtends om 9:50 ging het vliegtuig dus dat betekende vroeg uit bed en vroeg weg want we moesten om 7 uur op schiphol zijn. na een lange reis van meer dan 8 uur vliegen waren we dan in het warme curacao waar de taxi al met een bordje met onze namen erop stond te wachten. we gingen eerst even langs de bank wat geld pinnen voor de taxi en de eerste paar dagen. toen we aangekomen waren bij ons appartement was er eerst nog niemand, na een klein half uurtje kwam 1 van de eigenaren eraan en heeft ons geholpen met de koffers naar binnen te brengen en heeft gelijk al heel wat dingen uitgelegd. we kregen sleutels van de huisjes en gingen onze spullen een beetje uitpakken. daarna zijn we op zoek gegaan naar een supermarkt die was vrijwel dichtbij. het was een minimarket dus was niet erg groot maar we konden onze eerste dingen er wel halen. daarna hebben we gegeten bij de macdonalds en zijn daarna weer terug gegaan naar het huisje. rond een uur of 6 kwam onze mentor bij ons en heeft de verdere dingen allemaal nog uitgelegd over buurt. we waren allemaal al wel heel moe dus zijn optijd naar bed gegaan. de volgende ochtend waren we allemaal vroeg wakker. dus hadden besloten om er dus al optijd even uit te gaan om de buurt te verkennen dit keer hadden we onze huurauto dus konden lekker even een stukje touren en zijn nog even de willemstad in geweest. smiddags zijn we naar 1 van mijn mede reisgenoten haar stage geweest, onze mentor was ook mee. na de kennismaking zijn we naar een hele grote winkel geweest waar ze van alles hadden daar hebben we verder onze boodschapjes gedaan en het hoognodige schoonmaakspullen. daarna zijn we weer terug gegaan naar het appartement en hebben eten gemaakt en gegeten. en daarna zijn we al snel op bed gegaan, want het is erg vermoeiend om in de warmte 33 graden hier nogal veel te doen. de volgende dat waren we weer optijd wakker en hadden besloten om even een dagje naar het strand te gaan we lagen om 9 uur al bij het strand met helder water en een mooi uitzicht. helaas begon het te regenen dus hadden we besloten om weg te gaan en nog even in de stad te kijken en rond te lopen. daar hebben we wat gegeten en gedronken. weer bij het appartement aangekomen hebben we even wat huishoudelijke dingen gedaan en even weer tot rust gekomen. na het eten zijn we even een stuk gaan lopen, onze mentor ging gezellig mee. ondanks de tijd hier wel snel gaat mis ik iedereen in nederland wel enorm !!

• 28 Augustus 2014 - 06:35

Bertha En Dennis:

Hey meis

Dit is gaaf om te lezen ga lekker genieten
    Van je stage en van het lekkere weer

Knuffel ons

• 29 Augustus 2014 - 01:24

Jou Schoonmoeder:

Hoi schatje, wat leuk om dit te Lezen hoop dat jij met heel veel Plezier daar stage kan doen. Wij wachten in december op jou, dikke kus en knuffel.