weer een verslagje... :) - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu weer een verslagje... :) - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van marjan beukema - WaarBenJij.nu

weer een verslagje... :)

Blijf op de hoogte en volg marjan

26 September 2014 | Curaçao, Curaçao

zondag vroeg uit bedje om naar klein curacao te gaan. !! om kwart voor 7 waren we bij de boot en gingen we kaartjes kopen, daarna mochten we als eerste de boot op dus hadden veel keus waar we gingen zitten. we zijn beneden achterop de boot gaan zitten. al snel kwamen er meer mensen op de boot en konden we vertrekken. al snel was het kotsende mensen hier kotsende mensen daar en ik tja ik lag gewoon even lekker te slapen... haha.
toen we er waren en vlak voor klein curacao lagen toen had ik gezegd voor de grap mag ik zwemmen of moet ik wachten op het bootje. mochten we ook inderdaad zwemmen naar de kant en onze spullen werden wel aan land gebracht !! top idee dus ik het water in gesprongen met nog 1 en samen zijn we gaan zwemmen. heerlijk water lekker blauw. aan land aangekomen hebben we een bedje gepakt en gewacht op onze spullen. we hebben even heerlijk gelegen op de bedjes en rond een uur of 9 kregen we ontbijt. was allemaal heel erg lekker.. daarna even naar de vuurtoren en het oude wrak gelopen dat was niet heel ver maar wel heel mooi je kon over het hele eiland heen kijken.
daarna hebben we even lekker gezwommen en om 1 uur begon de BBQ we kregen vlees stokbrood maiskolfje en nog veel meer het was echt super lekker. verder konden we ook gewoon drinken pakken wanneer we maar wouden. daarna zijn we eventjes gaan liggen en bijkomen haha. om 2 uur was er een kleine survival naar schildpadden en ja hoor ook ik heb er een paar gezien en op de foto kunnen zetten. dat was echt super mooi en bijzonder. daarna zijn we terug gelopen naar onze bedjes en hebben we nog even heerlijk gelegen rond een uur of 4 zijn we weer terug gegaan naar de boot. als 1ste weer op de boot aangekomen en natuurlijk lekker weer op het zelfde plekje gezeten. om half 5 gingen we weer terug naar curacao. gelukkig op de terug weg geen kotsende mensen naast me haha. ik heb even heerlijk voorop de boot gelegen nog even van de zon genoten met wat drinken !! het was echt een super leuke dag.

verder is er niet veel bijzonders gebeurt behalve dat ik gewoon stage had en dat ik gister jarig was haha (a) gister op stage heb ik getrakteerd en hebben de kinderen voor me gezongen ook heb ik een ketting/strik gekregen was echt super lief!! savonds nog ff een wijntje gedronken op het balkon en daarna maar gaan slapen want ja vrijdag had ik gewoon weer een ochtendje stage gelukkig maar van 8 tot 12 dus niet zo heel lang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marjan

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3369

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: